Tuesday, May 2, 2017

Misao

Ja, ti i misao gola,
nesvakidašnja
beskrupulozna
moja i tvoja.

Užasna misao bez prava da misli
katkad se zamisli, pa odsanja ...
misao tuđa i prolazna
asfaltirana, pa tupa i olovna

Odmah pri susretu
otarasi se svega,
 I vodimo misao do kraja..
 i vodimo ... bez svršetka!

Sastavljamo se da bi se rastavili ...
daljimo se, dangubimo ...
jer misao zna da zebe
besana je, smeta i ometa ...

Ona prva od koje se  ne bježi
i ona tvoja što moju čeka,..
svirepa misao što sunce rađa
misao kraja i misao početka...

Grešna je misao ...
u stihu i na papiru
samo pretpostavlja ...
jer bi razum izdao da
misao bez  prava  sanja i obnavlja ...

Misao me sad  prezire
kao loš presječen san,
košmar od prošle noći,
prijeteći grad u kom smo skupa.

Poznanstvo bez povoda
onaj što ga manje volim
tvoj dolazak i potreba uma
da se naginje mom prozoru ...

Misao o zagrljaju ...
svakodnevnom, mogućem
asfaltirana i olovna
obostrana, nedopustiva,
Stegnuta, avetna, ambivalentna

Grešna misao!
ona bez svršetka!



1 comment:

  1. Odgovaram da šutim,
    na tvoju misao
    da ne ometam
    život i smisao

    Pišem jer moram da ovdje odrazim
    tebe i nas kroz stih ili dva
    da ova
    priča još uvijek ne bude završena,
    a onda
    samo da stoje stihovi
    i da se u nima prepoznamo ti
    i ja
    kao toga ljeta

    ReplyDelete